GECE.

Camdan dışarıya baktığımda ilk gözüme çarpan şey karşı apartman oldu. E tabi doğal olan bu. Gözlerimi biraz sağa doğru kaydırınca ışıl ışıl parlayan hapishane ışıklarıyla gözgöze geldim. Biraz yağmur yağdı galiba, tam hatırlamıyorum. Her zaman ki gibi bilgisayar başındaydım. Bir ara camda yağmurun "TIK"lamasını duydum sandım. Tabi gece gece -bizim sokakta da sokak lambası olmadığı için - dışarı baktığımda yağmurun yağıp yağmadığını yerlere bakıp anlayamadım. Bu saatten sonra da iyi geceler demek biraz abes kaçacak, sabah olacak birazdan. O yüzden herkese iyi sabahlar diliyorum, tabi öncelikle kendime. Artık uyumalıyım!

Yorumlar

  1. hani sanki bir romana başlarsın da sonra farkedilir yazar kendi hayatını anlatıyordur...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE