Lena - Satellite

Bayılıyorum bu şarkıya. Beni kendimden alıyor. Genç olduğumu hissediyorum. Zaten gencim ama saçma bir enerji kaplıyor içimi adeta bu şarkıyı duyunca. Bazen moralim çok bozuk olduğu zamanlarda neşem yerine gelsin diye bu şarkıyı açıyorum son ses. Odamın kapısını kapatıyorum. İçerdekilerin o sıra ne yaptığını pek fazla önemsemiyorum. Işıklarımı kapatıyorum, perdeyi çekiyorum. Başlıyorum şuursuzca dans etmeye. Rezil olabileceğim bir kitle beni izlemediğinden ötürü istediğim dans figürlerini kendimce yapıyorum. Bu arada söylemeliyim, tam anlamıyla bir eurovision hayranıyım. Bayılıyorum. Manyak gibi takip ederim onları. Neyse burayı geçelim konumuz bu değil. Aslında konumuzun tam olarak ne olduğunu bende bilmiyorum. Bu şarkının benim üzerimdeki etkisi olabilir mi? Bence evet! konumuz bu :D

Birşey daha paylaşmak istiyorum. Bir arkadaşım var okuldan. Lise'den Üniversiteden. Her yerden arkadaşım anlayacağınız, beni bu şarkıyla o kadar fazla özdeştirmiş ki rüyasında bile beni bu şarkıda dans ederken görmüştü. İşte bu kadar çok manyağa başlamıştım bir ara bu şarkıyı dinlerken. Tüm keyif alanlar için gelsin bu şarkı :)  SATELLİTE!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE