Öğrenmenin Yaşı Yoktur

Zaten daha gencim. Öğrenmek için yaşıyorum. Bu aralarda İtalyanca'ya merak sarmış durumdayım. İlk defa yabancı bir dile karşı merak uyandı bende. İngilizce'ye bile bu kadar heves etmemiştim. İnternet üzerinden bir site tavsiyesi aldım bir arkadaşımdan. O siteye üye olup kendi başıma kendi çabalarımla İtalyanca öğrenmeye başladım. Daha yeniyim. Baya bir çömezim bu konuda. İlerleme kaydediyorum. En azından ben öyle düşünüyorum. Normal zamanlarda okulda yazı yazmam, defter pek fazla tutmam ama İtalyancaya o kadar merak sarmış durumdayım ki, internet üzerinden öğrenmeye başlamış olduğum İtalyanca için defter tutuyorum. Özenle yazı yazıyorum, alıştırmalarını çözüyorum. Ha bir de tekrar ediyorum. Benden beklenilmeyen şeyler bunlar. Kendime şaşıyorum. İtalyancayı umarım bu hevesim geçmeden bir şekilde öğrenebilirim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE