Abe Falına Bakayım Güzel Abim



Kardeşim, Arkadaşım, Sırdaşım…

Yanında olmayı çok isterdim ki,  sen beni hiç mi hiçbir doğum günümde yalnız bırakmadın.

Bende bu yüzden şimdi bir kahve fincanından sana bakıyorum,
En büyük anılarımızın, sırlarımızın, göz yaşlarımızın olduğu dost telvemizden... :)

İçinde çok kuvvetli aşkları görüyorum, ağlaştığımız.

Biten arkadaşlıkları da görüyorum, önüne ne engel koyarsan koy süre gelen arkadaşlıkları da…
Değişmeyen, her defasında ilk gün ki tadı veren dostluğumuzu…

2 deri ceketli insan görüyorum, birinin adı alevli malevli bir şey sanki. Saçları uzun bana benziyor gibi :) bir tır görüyorum beraberinde bu durumlarla ilgili, lakin tırın yolu belli değil gibi bir Yalova bir bursa bir İstanbul gösteriyor (herkesten farklı bir yön tarifi olsa gerek).

Burada bir kayık görüyorum, üstünde 10-11 kişi var sanki, hepsi de yarma yarma (töbe Allah’ım :D ), kayık batıyor, biri kafasına küreği yiyor benden söylemesi :)

Aaa dur bak dur 5 kişi karşısında bir kişi var, bunlar o kişiden bir şey gizliyorlar. Kafası karışık karşıdakinin, ağzını gere gere gülüyorsun sende, tövbe de sayko sayko işler...

Kocamaaaan bir alan ve patlayan çakmaklar görüyorummmmmm….Kargalarrrrrrr…

Hep kalabalıksın hep toparlayıcı, hep ayakta tutansın.

Nazarın çoooook bebeğimmmmm…
Tabağında ise geri dönülmez aşklar görüyorum, göz yaşları, kibir ve EGO :)
Seni gidi ego seni :)
Egeboy :)

Bir dilek tut şimdi,
Ve sonsuza kadar dile hep güzel dileklerini...
Çünkü şanslısın, ne dilersen o olacak, hak ettiğin sürece bu dilediğin gibi…

Falımı noktalandırırken 2 şarkıyı yollamak istiyorum benden sana,

Biri Sertab erener – Ego,

Öteki ise;

Rihanna – Come on (lanetli zil sesin bebişim)

İyi ki doğdun iyi ki varsın, yeni yaşında bol bol gülüşelim, ağlaşalım, fallaşalım bebişiiiimmm :)
Seni sosyete öpücüklerine boğuyor , Edvırt saçlarından öpüyorum alacakaranlık misalii :)

(ALEV ATAR)
Elif Gökçen KARALTI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE