Çaki'nin Gelini



Ah annem ah! Bak boş vakit buldum yazmaya, çok meşgul bir insanım ya sanki. Sen şimdi bu yazılanları yayınlayacaksın ya o yüzden çok ayrıntıya girmek istemiyorum. Yoksa oooooooo yanmışız biz :D

Ne günler atlattık biz iyi, kötü, kavga, dert, tasa vs… Ama sen her daim yanımdaydın, bir kötülük düşündüğüm anda beni durduran, bana doğru yolu gösteren kardeşim. Sen olmasaydın kime sığınırdım ki. Her zaman bir olay olduğun da bir telefon ederiz ve saatlerce dedikodu yaparız.

Ahh ahh vur keyfin dibine yavrum! İzmit yürüyüş yolunda “hadi bir boy gösterelim” hahahhaha varya her boku, her şamaroğlanlığını yaptık. Hayatımıza kimler geldi kimler geçti. Şöyle bir bakıyorum da bir sene içinde sen 9 mu desem 15 mi? Kaç kişiyi elden geçirdin? Beni söylersek aylık 30 :D :D Biz bu dünyaya resmen eğlenmek için gelmişiz diyorum ya da birlikte eğlenmek için gelmişiz diyelim.

“Egemen sevgili yaptım” diyorum, tak üç gün sonra bitiyor. Üç gün sonra da yenisi başlayıp, sonraki üç gün içerisinde bitiveriyor. Dur seni anlatayım :D “Tolga sevgili yaptım, birinci ay bitti.” “İkinci ay bitti.” “aaa dördüncü ay bitti.” Tamam, bundan adam olacak diyorum sonra aldatılıveriyor kuzum.  Aman salla yavrum bize aşk mı yok bu dünya da :D

Çınarcık araba muhabbeti “takip altındayız yavrum” :D “Basıyorum Egemen nasıl olsa o yolu biliyor ölürsek hep birlikte ölürüz” Ahahhaha ya da hayalimiz herkes duysun “biz Egemenle body yapıyoruz ve yapma sebebimiz yazın slip mayoları giyip sahilde voleybol oynamak.” Voleybol oynamamızın sebebi ise vücut göstermek tabi ki de. Tut Egemen :D

Ya var ya şuraya bütün hayatımızı yazsam ilgi odağı oluruz ama yemiyorum. Bu kadarı makul yoksa ego tavan yapar o yüzden yazmıyorum. Bu yazıyı doğum gününde yayınlayacaksın ve emin ol herkesten bir yazı bekliyorsun ama içinden demişsindir “Tolga her zamanki gibi farklı yazar” diye.

(aaa ikizin mi var kaç yaşında :D)

(Yiğenim oluyor demek ki Egemen dayı, Tolga hala olacak :D)

Neyse, neler neler yazasım geliyor ama susuyorum seni her daim seveceğim canım kardeşim benim. Tek dayanağım, sığınağım ve her zaman yanımda olacağını biliyorum. Bende her zaman yanında olacağım. Seni hep sever sayarım kalbime basarım.

Ahahhaha seviyorum lan seni, kalk kız rakıya gel bana :D

İYİ Kİ DOĞDUN BİRİCİK KARDEŞİM BENİM !


Tolga GERALİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE