9 Mart 2013 Cumartesi

Herkese Nasip Olmaz


Salak saçma sapan, can sıkıp, yürek daraltan cümlelerle bir Egemengin den bahsedeceğim size…

Öyle bir insan hayal et ki hayatta en sevdiğin insanın en sevdiği insan olsun ve sende o en sevdiğin insan kadar onu sevesin. Baktın hayal etme kapisiten buna yetmiyor boşuna üzülüp hayal etme herkese nasip olmaz ‘’Egemengin’’ çünkü… Beynini yakma tanımıyorsan hayal edemeyeceksin, yazık üzüleceksin, günah o aklına bir hücreye düşer beyin kapasiten falan yani sonra gel de uğraş tövbe yarabbi yaa… Ulan şimdi "Sen kimsin ki Egemengin'i nereden tanıyorsun ki bu kadar övüyorsun götünü kaldırıyorsun?" falan diyen tipler çıkar ben onları şunu diyim:  "Ahhhhhh  beee Abiiiisssiiiii izmitliyiz adamı gözünden tanırız duruşundan anlarız" dememi beklemeyin cünkü hiç apaçi moda girip dümenden sözlerle can sıkıp yürek daraltmanın bi anlamı yok ama şöyle bi gerçek var kii: EGEMEN ENGİN !!!

Bu adam hakkından söylenecek yazılacak o kadar şey var ki demin bahsettim gibi gerçekten uzun süredir tanımasam bile bu adamı bu adamlar bir kere 1 saat otur candan bi muhabbet et… Neden bu kadar cok şeyden bahsettiğimi anlarsınız.. Bana onun dostluğu, kardeşliği 5 dakika ile bile sınırlandırsanız mutlu olurum yanı bu adamla uzun süren bi dostluk ve kardeşliğim olmamasına rağmen bana bunları dedirten yazdıran bi EGEMENGİN var bu hayatta ve inşallah bu bi ömür sürer dostluğumuz... Bunu okuyanlar  belki diyecektir "ulan ne abarttın bee yalaka mısın amk?" !! İşte bunu diyenler Egemengin'i tanımıyor !! Tanısa böle bi saygısız konuşmaz konuşamaz Allah'ıma dili düşer, dudakları büzüşür, aklı cıkar, götüyle koşar eve vallahi öle bi mübarek insan bu Egemengin beyler. Kızlar dikkat edin buna sakın ha akıllı olun bak Egemengin bu kimseye benzemez !!! :D İlk tanıştığım gün bi böle uyuz olmuştum gerçi takiiiii içten samimi ve dürüst davranışlarını farkedene kadar yani biraz kendini beğenmişlik, biraz asabi ama bi o kadar yakışıklı  içinde bi Polyanna ile yaşayan Değirmendere'nin yakışıklı çocuğu...

Heheyyttt bireee EGEMENGİN…

Gel gelelim iyi ki doğdun iyi ki varsın doğum günü klişe sözler ve cümle topluluklarına: Olum harbi iyi ki varsın hayatımda iyi ki tanıdığım iyi ki varmış dediklerimdensin parmakla sayabilecek dostluklarımın arasındasın..  Benden bi sene bi gün önce doğmuş olup doğum günümü sabote etmene rağmen iyi ki varsın :D çünkü ilk senin doğum günün kutlanacak sonra bana gelince ayyy bide senin mı doğum günün mu vardı ya dedirtecek bir Egemengin‘sin…  Yaşadığın , yaşayacağın , yaşayacaklarımız ve yaşayamadıklarımız la herşeyinle bu dünyada olup da yüzümüzü güldüren  her zaman ‘’sevdiğimiz’’ insanların yanında olup güven hissini hissettiren bi Egemengin İYİKİ VARSINNNNN!!!


Ve son olarak baktık dışarıya bi hayat var dedik ki bu bizim ömrümüz olsun, başladık yaşamaya !!

Haniadamdinsen
Tunahan PEKDEMİR 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder