Angara Şivesi



Bundan tam 3 sene önceydi kapıdan içeri  “ayh çok yoruldum” diye girmişti hiç unutmuyorum :) . Beni resimlerde gördüğünde; ben bu adamla kalmam diyen kibar dostum, hala aynı evi paylaşıyoruz. :D 
Beni mizacıyla başta şaşırtsa da giderek alıştığım, yakınlaştığım bi dostum oldu. Evde anaç bir ruha sahip arkadaşım çok titizdir. 'ama bu titizligi benim çoraplarımın, mutfak bezlerinin arasından çıkmasından sonra biraz kalmadı' üslubunu da hafif Ankara şivesine döndürdük aslında (konuşurken artık arada küfür ediyor). 
Evet, böyle söylesem de benim ondan öğrendim daha güzel daha çok şey oldu malesef :) Güreştimizde, beraber uyudumuzda, sarhos olup sızdımızda, sarhoş olup coştumuzda, beraber spora gidip zayıflamaya çalıştımızda, vize-final zamanında bunalıp aslında eğlendimizde, bana yemek ögretinde, bulaşığı kim yıkayacak kavgasında, evin ne taraflarının temizleneceğinde… Anlayacağın bu evde yaşadığımız her şeyde senden çok parça var. Çağdaşın süper sırtakisinden kesiteler :), masaj yaptığında :) daha buraya yazamadığım veya şuan aklıma gelmeyen bir çok şey var aslında.. 
Sözlerimi bir filmin kısa bir anekdotu ile tamamlamak istiyorum ayrıca bu filmdeki Monica Belluci ile 20 yıl takılabilirim. 
' Hayat; yaşadığın şey değil, yaşayacağın şeydir...'
       Egemen gardaşım seninde hep huzurlu, mutlu, başarılı, arzulu ve önünde daha güzel nice şeylerin olmasını diliyorum...

Fikret Can AYDIN




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE