İlk Göz Ağrım



Mükemmel bir anne olmayı çabalamanın ne kadar boş bir balon olduğunu,şu an gurur duyduğum yetişkin bir delikanlı annesi olarak anlıyorum. Her mükemmel anlayışıma doğru adım attığımda sevgiyle koruyorum, kolluyorum zannederken bir gün tek başına kalıp bizden uzakta yalnız yaşaman gerektiği o yıllar geldiğinde; aslında hayatın ne kadar acımasız olduğunu zorda olsa kabullendim.

Hayatı kendimize uyduramıyoruz maalesef. Rüzgar nereye savurursa o tarafa yöneniyoruz. İlk yıllarda hastalanıpta yanına gelemediğim zamanların acısını hala içimde yaşıyorum. Rabbimin bana verdiği en güzel emanetlersiniz SEN ve KARDEŞİN. 

İyi niyetle ve özveri ile anne olabilme çabamı sonuna kadar hazmedebilmiş bir delikanlı yetiştirmenin hazzını da yaşıyorum. İlmek ilmek dokuduğum sevgi ve güveni ayrıştırarak bana veriyor olduğun için sana teşekkür ediyorum. Şimdi senden beklediğim tek şey, ALLAH'ın izni ve lütfuyla geleceğine doğru ve aklı başında benliğinden ödün vermeden bir yön çizdiğini ispatlaman. Her zaman böyle mütevazi, kararlı, sevecen ve hoşgörülü olmaya devam et.Merhamet Allah'ın sana verdiği en güzel davranışın. 



Olduğun gibi ol... 

CANIM OĞLUM, ilk göz ağrım, hayatın kapıları sana hep açık olsun. Nice güzel, sağlıklı yıllarının olması dileğiyle, doğum gününü kutluyor ve seni doya doya öpüyorum... İyi ki varsın. Gurur kaynağım. ALLAH'IMA EMANET OL. SENİ ÇOK SEVİYORUM...


(Annem)
Seralp ENGİN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE