Prensesin Sesi



Bir kardeş istemişsin ve ben gelmişim dünyaya. Aklında benim gibi bir kardeşin olacağı yoktu. Belki de ilk kucağına aldığında belki beni istemedin beklide prensesim dedin. Gerçekten ilk ne tepki verdin?  Aramızda beş yaş olmasına rağmen benimle çocuk oldun, yeri geldi benimle evcilik oynadın, saklambaç oynadın, evin içinde çadır kurduk oynadık, yuvarlandık, top bile oynamışızdır herhalde ama hepsini ben istediğim için yaptın. O değil de bana paten kaymayı öğrettiğin günü hatırlıyorum da çok fazla düşmüştüm tutuyordun beni ama bir taraftan da gülüyordun tabi :D 

İtiraf edeyim hep seni kıskandım senin ayrı olduğunu düşündüm, annemin seni daha çok sevdiğini düşündüm küçükken bu yüzden bazen senden nefret ederdim ama hani bu çok kısa oluyordu. Sonuçta abimsin ve anneler çocuklarını eşit severler ayrım yapmazlar. O zamanlar küçüktüm ondandı yani bu. İlkokula giderken beraber giderdik sonra sen kaçtın gittin okuldan liseye ilk defa kendimi yalnız hissetmiştim. Okulda başım sıkıştığında gidebileceğim kimse yoktu. Sonra döndüm dedim ki “hep abin mi olacak eylül yanında.” Tabi şaka yapıyorum o yaşta bunu düşünemezdim. Sen üniversite yolcusu oldun ve ben o gün sen gidince değerini anladım abim olduğunu bir kez daha anladım ve uzaktın nasıl yaparım sensiz diye düşündüm. İlk yıl geçmedi sensiz tabi ama sonradan alıştım ağabeysizliğe tam tamına dört yıl :D 

Aslında sen benim hep yanımda her koşulda yanımdasın buda biliyorum, içim rahat aslında hem de çok rahat. Bazen bana kardeşin gibi davranmıyorsun, arkadaşların daha çok değer veriyormuşsun gibi hissettiriyorsun ve ben buna kızıyorum. Sadece bir kere benle vakit geçirmeyi bana fazla görüyormuşsun gibi geliyor. Gerçek öyle değil en değerlin benim canım biliyorum bunu ama bazen böyle düşündürüyorsun. Geçen dertleştiğimizde bir kez daha dedim ki “EYLÜL İYİ Kİ BİR ABİN VAR ÇOK ŞANSLISIN.” Bütün abi kardeşlerden farklı bir ilişkimiz var her şeyi paylaşıp her şeyi yapabiliyoruz.

Yerin bir abi olarak değil sadece; bir sırdaş, bir dost.

Ne zaman düşsem elini uzatıp beni yerden kaldıracak bir el. Ve bu ele bazen çok ihtiyacım oluyor. Bir telefon kadar uzağımdasın aslında saat kaç olursa olsun arayabileceğimi de biliyorum onu da geçtim, elimi kalbime koyduğumda oradaki abicik odacığındasın, aslında bu bile yetiyor biliyor musun?

Doğum günün kutlu olsun. İyi ki varsın hep yanımda ol. Yeni yaşında aşk olsun, para olsun, mutluluk olsun, başarı olsun… Yada sende aşk olmasın sen beğenemezsin, ilgisiz odun seniii :D

NEYSE HER ŞEYE RAĞMEN ABİM OLMANDAN GURUR DUYUYORUM
SENİ ÇOK SEVİYORUM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

Esre Eylül ENGİN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AŞK İKSİRİ

BÜYÜK MAVİ BALİNANIN ÇIĞLIĞI

AKVARYUMUN İÇİNDE